Velkommen til min blog

Dette er min blog tilhørende faget værksted, natur og teknik. Den indeholder billeder af min biotop, tagne/maleopgaver og hvad vi ellers laver i faget.

fredag den 16. september 2011

Leropgave

Jeg leger med ler og bliver frustreret. Lav noget der ligner noget som det ikke er. Jeg er i forvejen ret ideforladt mht kreativt arbejde og så skal jeg løse sådan en abstragt opgave. Nå men en skildpadde der er et askebæger og en elefantfugl der er en flødekande.










Jeg er nok mere til at efterligne noget der ligner noget det er. Derfor valgte jeg at efterligne en engel jeg har købt på det beskyttede værksted her i byen. Så kører det for mig :0) De er så også forholdsvis simple at lave. Men det behøver jo ikke være svært for at se godt ud.












Så har min søster og datter også været behjælpelige efter fri fantasi fremstillede de dette




2 kommentarer:

  1. Jamen altså Mai-Britt jeg ved ikke hvorfor du sukker så meget, det er da sødt det du har lavet, på en dejlig naivistisk måde :) Knus Anne Mie

    SvarSlet
  2. Jeg havde så store ambitioner for, hvad jeg ville prøve at lave. En stor skål og et fad til min juledekoration. Men desværre er det hverken blevet til det ene eller det andet. Så rækker mine evner mere til saltdej.

    SvarSlet