Velkommen til min blog

Dette er min blog tilhørende faget værksted, natur og teknik. Den indeholder billeder af min biotop, tagne/maleopgaver og hvad vi ellers laver i faget.

mandag den 3. maj 2010

Maleri opgave



Maleri opgave. Mal et billede taget fra en helikopter og ned på jorden. Jeg troede ikke det var så galt at leve dette maleri, men det viste sig altså at være svært. Jeg kastede mig over vandfarver, fordi det skulle være nemt at arbejde med. Ret hurtigt måtte jeg erkende at vandfarver og mig ikke arbejder så godt sammen. Jeg syntes det var meget svært at blande de rigtige farver. Lidt af det og lidt af det og så lidt mere af det, det gik bare slet ikke. Papiret blev meget vådt og begyndte af smulre og det gjorde min tålmodighed også. Jeg kom dog endelig frem til et resultat der for mig var ok... Indtil i dag, hvor det er tørt, så er farverne alt for lyse!!! Hvad har jeg lært. Det at blande vandfarver er en stor kunst, som jeg ikke evner. Det bliver for vådt og snasket og papiret opløses. Måske skulle jeg ha ladet det tørre og så bygge farverne op af flere omgange? Men næste gang vil jeg nok vælge noget "maling".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar